2012/04/18

lovely

min blogg har dampat senaste dygnet och jag har inte kunnat bloggat.
detta inlägg skulle komma upp igårkväll innan läggdags

hej, ha inte orkat idag. ligger i sängen och väntar på att sons of anarchy ska laddas ner klart sen ska jag och älskling kramas tills vi somnar!

har gått runt å klagat nu senaste dygnen, har fan i n g a bra underkläder nuförtiden, så då bestämde älskling sig för att vara underbarare än underbarast och bad mig leta efter en massa på internet, kikade på nelly och kenza hade ju gjort sådär rea så då beställde jag sex st trosor och två BHar, tack snälla älskling! <3 tog även ett par awesome skor. hoppas dom sitter perfekt, blev kär :) även fast det är typ höst skor, men jag behöver dom, säkert. :) haha, men dom kosta bara 135 kronor så.




nu så är nedladdningen klar.
julia var här idag, det var roligt, jag gjorde fläskpannkaka for the first time och vi har pimpat min jeansväst, fan va snygg den blev!!!! gahhhhhhh
om det inte vore för mina F på de två senaste matteprov skulle mitt liv vara problemfritt just nu <3

puss godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar