2012/04/18

Godmorgon, på riktigt nurå.

ÄR på skolan och har media med juliapulia och vi håller på och ska fixa en "utställning" (på låtsas) om döda kändisar, så vi ha suttit och rotat igenom hela internet alla som är döda, haha.
Annars har vi nog snart rast en sväng, så jag får gå å dricka vatten nångååång. Visst kan de ändå. Men nä de vill jag inte. Sitter och lyssnar på Kents låt 999, aldrig hört förut, Julia tvingade mig att lyssna på den. Fattar inte det braiga i den, än. Men brukar inte lyssna på sån här musik.

Igår när jag och Oscar skulle sova var det OMÖJLIGT, det var varmt, vi var inge trött, de va för spännande på sons osv, så då tog vi till med sista utvägen, öppnade fönstret och bäddade ut bäddsoffan! De behövs så lite för att allt ska bli så mycket bekvämare.

Annars då? Somnade runt ett, klev upp sju. Sminkade mig i en kvart idag, så blev lagomt stressad, men tog foundation idag ist för bara puder. så. ja. ointressant.



typ så.

Hejdå, nu har jag även rast byeeebyee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar