2012/04/18

jeansväst ftwwwww

Godkväll! Sitter i soffan och skulle kunna somna när som helst känns de som.
Men det kurrar i magen å då går de ju inte.. :(

Dagen har gått ut på att bara ligga i sängen och klaga på min mage och rygg. Har inte kunnat gjort något även fast jag tog en ipren och två alvedon. Ingenting funkar, hade en värmedyna också. Men älskling har passat upp på mig och pussat på mig. Har även värsta humörsvängningarna, började lipa förut, för absolut i n g e n t i n g. Oscar låg och höll om mig och de bara kom massa tårar?? Varför är de så? Äre alla hormongrejer? Ingenting hade hänt eller nå. Vart som chockad över mig själv. MEN så är det väl ibland, livet liksom.. Men vid 8, efter några få minuters sömn (som inte känns ett dugg nu, känns som jag vare vaken ett dygn..) och kramar av Oscar så vart det upp och hoppa och ta tag i disken och äta rester sen igår, pannkaka! Var gott. Men är som sagt hungrig nu igen..

Annars då? Vi har städat ihop här i lägenheten också, är bara garderoben som behöver en omgång nurå.. Men inte ikväll. Har fortfarande mega ont i ryggen.. Klarar fan inte av den här smärtan, vad hjälper? Okej, måste sluta klaga. Men det är ju min blogg och mina funderingar sååå vafan. Har ingenting att skriva. Ska visa er min jeansväst tänkte jag.




älskar korset. (julias idé såklart, skulle aldrig komma på nå så smart.) det är vitt nagellack runt. gjorde de så mycket snyggare tycker jag.
men nu är ju jag såhär. Tycker det är cpsnyggt med jeansvästar. Men vet inte vad jag ska ha till alls? Munkjacka blablablaaa. soffepropp måste nog ha min gråa munkjacka nu så jag kan ha användning av denna skönaböna! :) hoppas du ska hem i helgen också så vi kan hänga........... fuck östersund, iaf i helgen??

Nä men använde iaf 20 st nitar, köpte två förpackningar.. sen använde vi sånadär riktiga rakblad, inte rakhyvel och slek lite på tyget på vissa ställen. var ganska svårt, skulle haft sandpapper men det är ju inte något man plockar fram ur bakfickan bara ändå när man är i lägenheten.

Aja, ska ta å byta om och sussa snart.
Dröm sött alla readers!

Pussarr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar