2012/04/19

jag ska städa hela världen

FUCKING STÄDA LÄGENHETEN


  • plocka undan de som ligger på den plats den INTE ska ligga
  • städa i hallen, alltså på bänken
  • städa inne på toaletten
  • diska den lilla disk som finns INNAN JAG ÄTER NÅ MERA så de inte blir nå mera tallrikar.
  • Torka av bänkarna
  • Lyfta upp stolarna
  • Ta bort sängkläderna
  • Dammsuga
  • Sätta i sängkläder
  • Städa garderoben
  • sen får jag göra exakt vad jag vill hela kvällen, efter att jag har ätit någon form av middag!
  • ladda ner sons of anarchy när jag äter

nu få ja inte sitta här längre. men jag måste skriva ner vad jag ska göra, allt blir mycket enklare då. tänkte att ni ville ta del av min lilla list, finns säkert nån annan som kan följa den. haha ne men seriöst, tycker det är jätte jobbigt när jag ska städa för jag vet inte hur jag ska börja..
om ja hade orka skulle ja typ skriva "Hej fanny, nu ska du STÄDA, börja med att gå in i köket och ställ in disken från stället och sen häller du upp vatten medan du plockar undan de som ligger i vardagsrummet ..... osv" ja vet, jag har problem.

men det flyter på så mycket bättre så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar