2012/04/19

who's that girl?

Tjabatjenamittbena.

Sitter vid skrivbordet och lyssnar på TVn då och då. Inte för att det är något intressant, utan för att det är så tyst över huvudtaget när inte Oscar är hemma.

Har städat hur mycket som helst iallafall. Är så nöjd över mig själv idag. Längtar mega mycket till imorn när jag får åka hem till Hammarn. Nästa helg blir det ju Edsbyn och jobb igen, men det är kul att få jobba också, måste ju ha pengarna! Sen är de ju kul å träffa mamma, men jag menar att jag är van att åka hem varenda helg och nu bara är det inte så, så då blir det att jag vill hinna med att träffa farmor, familjen, å alla samtidigt. på endast två dagar, det är inte så himla lätt.

Har iallafall gjort allt som stod på den lilla lista jag gjorde. Åt pyttipanna till middag som belöning, gud så gott de va!  Sen ha ja även klippt av ett par jeans som var förlånga. Läste Kenzas blogg och hon hade gjort så och det var assnyggt tyckte jag. Så de blev bra.

Mensvärken är sådär nu. Ibland kommer de små kramper, men imorn lär det ju vara bra!





1. lager157 - favoriter (har ett par exakt likadana fast gråa, som jag har tappat bort. Om nån sett dom säg till, älskar dessa byxor!
2. ginatricot
3. crocker - fått av johanna - favoriter
4. cubus - använder sällan - men oscar tycker dom är asfin av nån anledning
5. cubus - var favoriter men har slitet upp ett litet hål på innerlåret, har inte hjärta att kasta dom när det finns möjlighet att laga dom!
6 .Cheap Monday
7. BikBok - fått av linn förlänge sen som jag har sytt in
8. Kappahl
9. Mina svarta som är i tvätten, hoppas jag?? För har inte sett dom på hela veckan typ. Måste kolla
alltså, även fast man har massa byxor, lovar jag skulle kunna leva på dom från lager157 och mina svarta. Köpte ett par nya svarta byxor idag, eller mamma gjorde åt mig. Så hoppas dom också är bra, har testat dom ännu ju.

För flera veckor sen köpte jag detta "linne" för 30 kr utan att testa de, såklart var det alldeles för långt. Men idag tog jag ett läderband och band runt, då blev den genast mycket sötare. Va lite små tjaffs kan göra. (jag har bikini på mig under om ni tror ni skymta något som kallas underkläder, så är de min bikini)

Jaja, saknar min älskling. Har ju bytt sängkläder också, det ser så jävla friskt ut å lägga sig i sängen så snart ska jag ta mig en tallrik fil och flingor och kolla på sons of anarchy.



visst ser det mysigt ut?? :))) jaja, är törstig nu också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar