2012/09/27

Godkväll mina kära vänner

Sitter i älskade soffan här på 58an, min fina pojkvän sitter ca 30 cm ifrån mig med sin dator och lyxfällan är på trean, som en vanlig kväll. Tycker om dessa kvällar, vi säger inte så mycket till varandra, Oscar sitter och kollar massor och grejer om bilar, han berättar om vad han vill ha för något, vad som är coolt och vad som är fult, typ. Jag kollar lite snabbt på datorn, säger okej, nickar och ser intresserad ut, men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Jag väljer att vara ganska tyst under min dator-tid, för jag vet att Oscar inte är intresserad av vilken blogg som skriver vad och vad som står på facebook.. Cirka halv tio brukar jag bestämma mig för att göra något att fika och gör även fika till Oscar. Vi fikar, fortsätter kolla på tv och datorn. Somnar typ halv tolv varenda kväll, kliver upp och är mega trött på morgonen.

Men ändå älskar jag dom här dagarna, det är just känslan av att slippa sitta själv i soffan, att ha någon att muttra saker till, eller kolla på i smyg, eller göra fika till, eller visa saker, eller be den byta kanal. Allt det vardagliga alltså, som jag tror att man bara klarar av att dela tillsammans med sin partner, dag ut och dag in. Iallafall så är det så för mig. Åh jag ryser av att veta hur bra jag trivs med min pojkvän, vad jag älskar honom! Så glad på livet med honom. Vill leva hela mitt liv med honom. Även fast jag inte gillar att säga så, tror inte på att det finns ett föralltid utan vad som helst kan hända, men min känsla i nutiden är att jag alltid vill ha honom vid min sida.

Jag har världens finaste älskling och jag älskar honom över allt annat, puss min fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar