2012/09/26

Hej hopp från hörnet i soffan!

Är ju alone i lägenheten.. lite läskigt tycker jag då allt att det är. Har både TVn och radion på med hög volym :))) Haha .. Iallafall så hade jag ju tvättid ikväll egentligen, men när jag gick ner och betalade parkeringen för ny bilen (ful-bilen hehe (oscar tog ju skodan till hammarn idag och tar bussen tillbaka för att bara ha en bil här i sundsvall)) så kollade jag även om det fanns en tvättid innan istället, och det fanns det! Så bytte till 15-19 istället, för du slipper jag hålla på tvätta när Oscar kommer hit ikväll, då vill jag ju vara med han istället ju.

Så om ca tio min ringer larmet på telefonen och då är två maskiner klara, ska in med två till också, märkte även att mitt tvättmedel börjar ta slut så jag måste köpa nytt, gud va tråkiga utgifter det finns!! Men det är väl så när man bor själv och sånt.

I helgen blir det att jag åker till mamma igen, ska jobba huuur mycket som helst i helgen, iallafall fem filmer (hehe aaaaaasmånga va), men det är faktiskt ganska "jobbigt", för man står liksom upp från 3 till typ 8, och mina knän gör väldigt ont då. Men det betyder ju en jädra massa pengar också, can't wait tills lönen kommer. Vilket borde bli nästa vecka? Den brukar komma i början av varje månad. :)

Jaja, nu bara småpratar jag. Iallafall förresten, på ettan är det peter pan, den otecknade, så jag sitter och kollar på den nu, så bra ju! Får värsta nostalgi. Trodde när jag var liten att det gick att hoppa på molnen som dom gör i filmen, haha ..

Jaja, sen när jag kommer upp ur tvättstugan så ska jag kolla vad jag ska göra för middag... vet inte riktigt vad jag är sugen på. Typ omelett, Sofie skriver alltid om sin omelett på sin blogg, så jag vill också ha det, men har ju aldrig orkat gjort det själv. Men nu när det bara är jag som ska ha middag så går det ju!

JAJA JAG SKULLE JU SLUTA


Hejdå :) fina tvätthögar i bakgrunden i know, men dom ska strax bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar