2012/09/03

SNÄLLA snälla SNÄLLA snälla

Hej. Sitter på engelskan. Snart slutar vi. Sen har jag hål till halv två... segt. Men det är ju tur att stan är öppet, har 100 kr på HM som räcker tills den nionde, så tänkte att jag lika gärna kan handla upp dom innan jag glömmer bort dom.

Har fått glosor, om jag skriver upp dom här slipper jag ta hem boken.

review - rannsaka
unruffled - oberörd
groundskeeper - vaktmästare
ungulate - hovdjur
humid - fuktig
detained - kvarhållen
indifferent - oberörd
in unison - samtidigt
obedient - lydig
vigorous - kraftfull
trapdoor - lucka
anticipation - förväntan
prey - byte
daub - smeta på
bundle out - fösa ut
incensed - förbittrad
contrite - ångerfull
flabby - slapp
unpredictable - oberäknelig 
dismember - lemlästa 


okej fan vilken tid dom tog att skriva..
Nu slutar jag strax, lunch, är hungrig!

Ha en bra dag :)


 mitt hår är cpfult å jobbigt idag. duschade imorse och hann bara låta det självtorka så de bara hänger och är as tråkigt.

BYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar