2012/09/21

What the hell

Godkväll.
Står på jobbet nu och har precis ordnat med kassan osv.
Älskling är inne och ser på filmen, men jag orkade helt enkelt inte. Inte min smak.

Det är väldigt mörkt ute nu, jätte mysigt tycker jag! Dock är det väldigt kallt. Imorse var det några ynka plusgrader bara... Tråkigt med kyla. MEN kul att jag har köpt en ny höstkappa! Den är jättefin, en svart. Kan visa bild imorgon. Nu har jag ännu en till jacka i min garderob. Haha, vet inte varför men jag bara älskar skor och jackor, får aldrig nog. Har hur många jackor som helst, dom fyller en hel garderob plus lite till!!

Jag och Oscar tog bilen hit vid 3 idag, kom fram vid 18 och skyndade upp och åt middag sen ner på jobbet. Är bara tre pers här(hehe). Men det är skönt också, men samtidigt är det mycket roligare att jobba när det är lite press. Plus att tiden går mycket fortare. Alltså kommer detta bli en lugn helg, hoppas bara det kommer någon imorn och på söndag också.

I helgen vet jag inte alls vad vi ska hitta på, tror älskling skulle vilja se lite filmer som har gått på bion senaste veckorna, så imorn eller på söndag roar vi oss nog med det. Jag ska övningsköra har jag bestämt, men eftersom jag bara tagit kursen med mamma så är det ju självklart att jag kör när jag är här nere.

Nu är nog filmen slut snart. Vet inte va vi ska göra resterande kvällen faktiskt. Gå upp till lägenheten å bara tare lugnt kanske... :)

Jaja, ha en bra kväll! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar