2012/09/29

meen

Här inne kan de inte vara så roligt å kika in när jag inte skriver något...

Sitter på jobbet och väntar på att bion ska ta slut, är ca en halvtimme kvar. Har varit påväg hela tiden å ska hämta mitt minneskort så jag kan lägga upp bilder på de senaste inköpten, men icke. Har inte kommer så långt som hem ens.. Så jag visar dom när jag kommer hem istället, om internetet är på min sida vill säga.

Dagen har gått rätt snabbt idag ändå, har hjälpt mamma med maten till fotbollen, fyndat en skinnjacka, som dock nog får vänta till våren för att användas, känns så kallt nu? Men de kanske kommer nån dag som solen skiner nu innan vintern så jag får inviga den. Vi har varit på affären, handlat frukt och grönt, till lunchen som blev kycklingsallad och frukt som blev en fruktsallad som vi smällde i oss för en stund sen, mamma kom ner på jobbet med den å middag. Sen har jag även kollat på den animerade 3D filmen Sammys äventyr 2, den va så söt och välgjord! Ja, alltså har jag jobbat sen klockan 3 idag. Börjar bli trött i kroppen nu, vill upp och kolla på tv och äta fruktsallad med mamma och somna tidigt ikväll, så det blir morgondagen någongång!

Oscar är med skolan och campar mitt ute i skogen, det har med idrotten att göra, så han är ikväll lite svårare att prata med än va han brukar pga täckningen där, vilket är tråkigt. Men that's life! Vi hörs ju imorgon. Och ses för den delen! Längtar efter min kramgoa pojkvän så mycket. Allra speciellt inatt när jag vaknade vid halv fem av värsta mardrömmen. Då var de ingeee kul att vara själv i sängen.

Nä, nu ska jag plocka ur de tvättade 3D-glasögonen och typ.. vänta tills jag får sluta.
Hörs kanske senare!

Puss å kram, blir ett inlägg utan bild 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar