2012/09/29

Godmorgon!

Vaknade för en stund sen när jag hörde mamma gå ut, så nu ligger jag här å filurar. Är trött men känner på mig att de nog är dags att kliva upp.. 

Resan gick bra igår, bara de att tåget va verkligen proppfullt så satt på en såndär stol som är precis vid utgången, och de va inte skönt kan ja säga. Men mamma va snäll och hämtade mig i Söderhamn så jag slapp ta bussen och då komma försent dessutom. Först svängde vi in på elgiganten, mamma shoppade och sen får vi på lindbergs, där jag köpte mig en varm vinterjacka, å en söt liten mössa. Perfekt till vintern!

Sen blev de jobb, det var hypnositören som jag visade, blev en hel del folk och filmen var riktigt bra! Lätt sevärd. De va nog bra, för jag hade ingen aning om vad den handlade om, bara om en hypnos-kille, så den va helt klart över förväntan.. :)

Idag börjar jag jobba tre om jag inte missminner mig, vad jag ska göra innan har jag dock ingen aning om. Det visar sig!

Ha en fin lördag kära läsare!
Pussar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar