2012/09/25

Ser du nu vad du gör?

Godkväll! Ser ut att bli en sen kväll även denna kväll, behöver duscha, och jag har inte gjort det tidigare idag, dumma mig! Eller så väntar jag till imornbitti.. Vet ej ännuu.

Iallafall så har som sagt kvällen gått ut på att städa och dona, älskling kom hem och vi gjorde kycklingtaco/kycklingsallad till middag, mums. Dock hade vi ingen gurka. :( Vi åt samtidigt som x-factor gick på fyran och när det var slut så ville Oscar att jag skulle provåka hans nya bil.. Jag säger ingenting :) Men jag kände mig typ hur liten som helst i den, haha! Men man satt faktiskt skönt, men jag vill liksom inte erkänna att det fanns något bra med den, haha så typiskt mig..

salladen och paprikan gömmer sig där under

Nä nu ska jag nog duscha ändå, så jag kan lägga mig fräsch i en nybäddad sen med helt nya sängkläder, ååh va skönt! Imorn har jag bara idrott på morgonen, hål till lunch och sen nånting efter lunch och sen slutar jag! Asskönt jö

Jaja, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar