2012/09/23

Har beställt massor av fina tröjor till hösten!

Hallå. Står på jobbet även nu. Igår kom det ju faktiskt ganska mycket folk, så bara därför verkar det bli dött idag, haha.

Dagen har gått åt till att kolla på massor av filmer och kört bil och umgåtts med mamma och min pojk. Lagom söndag liksom. :) Körde till Alfta å tillbaka. Oscar åkte ju med idag också, kändes pinsammar då, haha. Men det gick helt OK ändå.. Idag har vi kollat på Snabba Cash 2 och Expendebles 2. Expendebles var jättebra enligt min mening!

Iallafall så har jag beställt massa tröjor idag, nu till hösten är de ju alltid roligt med nytt ju. Blev dock inga byxor då jag inte gillar att beställa byxor.. Men iaf, tänkte visa vad jag beställde. Jag beställde iallafall från Ellos!





Tyvärr kommer jag nog inte hinna få det tills på fredag, då jag ska hit igen. Men kanske gången därpå :) Men den som väntar på nå gott väntar aldrig förlänge.. (eller)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar