2012/09/09

Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen. Kommer du ihåg den? De känns så skönt att komma hem, för när du ser mig blir du lycklig, om du känner dig ensam, öppna dig då, dela med dig av känslan jag kan nog förstå. Åh mitt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du är går.

Älskade låt. Den är så fin tycker jag. Har liksom inte ens blivit less på den!

När jag inte gör något sen på jobbet och visar filmen så ska jag ladda ner musik och stoppa in på mobilen! Vill ha massa nytt, och om jag har bra musik så kanske det är större chans att jag tar mig en runda med springskorna i veckan också.. ?


Har iallafall varit ute och kört i ca en timme. Körde i vill områden, i byn osv. Gick helt okej. Vissa saker gör mig så jävla stressad asså!! Men jag löser det oftast ändå så. Hehe.
Jaja, om tio min ska jag ner på jobbet, ska visa den animerade filmen Modig. Mamma ska också jobba för det kommer så mycket folk, det är bra. Tror att jag också tänker kika på den, den verkar ju braa :)


POSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar