2012/09/27

Oh I swear to you, I'll be there for you

OKEEEEEEEEEEEJ kan någon snäll människa förklara det här??????????????????????????????!

Igår tog Oscar dessa kort på mig när jag borstade tänderna, jättefint jag vet. Men det var inte det jag skulle visa, Och nu när jag stoppade in minneskortet så har dessa bilder redigerats i Picasa, och jag har inte rört kameran sen igår kväll, och lade precis in bilderna på datorn för typ tio min sen, när jag då kollar på dom är några redigerade??? I picasa alltså, eftersom jag testade att trycka på "ångra ortonstil" då kom det upp "ångra justering" och sist "ångra beskär"



Hoppas att det finns en väldigt vettig förklaring till det här asso, annars är det ju sjukt :o
annat konstigt är att bilderna som är redigerade med ortonstilen å de, dom är inte sparade heller utan finns bara i picasa? ...... Hm

STÖRT då varken jag eller Oscar ens har kollat på bilderna, jag såg inte ens bilderna på mig igår??

1 kommentar:

  1. men sådär blir de jämt på mina bilder också. Dom bilder jag tar med webcamen brukar redigera sig själv innan jag ens kollat på dom.. puss s

    SvaraRadera