2012/09/30

Godkväll!

Väntar på att klockan ska bli halv så jag kan gå till bussen. Den går kvart i!

Har precis slutat jobbat och hunnit packat de sista och tjockat i mig hemmagjord pizza, mums! Mamma jobbade med mig på sista filmen för de va så mycke folk, blir stressigt då när man ska fixa popcornen å allt. Så de va ju bra .. Har ingenting att skriva. Men måste fördriva tiden med något?

De är buss byte i bollnäs till Söderhamn. Känns drygt å måsta byta, för då vågar jag inte somna på bussen, haha. Men från Söderhamn till Sundsvall blir det tåg. Skönt det iallafall. Nu är klockan 20.18, tidigast om tolv minuter kan jag gå. Vad ska jag göra i tolv minuter? Tiden går så sakta när man bara väntar? .. så drygt... .. dessutom ligger Oscar och sover eftersom han knappt fått nån sömn inatt i tältet. Så han kan jag inte ringa å prata med. Tror jag ska ringa och störa Sofie? Var längesen vi pratade i telefonen, blir mest facebook. Men nu har jag ju iallafall fyllt på telefonen så då kan jag ju ringa till.henne! Wohooo. Okej nu är den 20.21, nu ringer jag sofie och packar ner maten som ska med.

Poss hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar