2012/09/19

Hej kära medmänniskor

Jag är så lyckligt lottad egentligen, fast jag glömmer bort det alldeles för ofta.
Jag har världens finaste pojkvän som älskar mig och påminner mig om det varenda dag. Han kramar mig när jag ser fundersam ut, han finns för mig och vill vara med mig. Han vill vara min och han vill ha mig som sin egen. Såklart finns det upp och ner dagar. Men de dagarna har ju alla förhållanden.
Jag har en fin familj som bryr sig om mig, dock är jag inte där lika ofta längre. Men jag är ALLTID lika välkommen. Mina vänner är världsbästa, min gamla godingar från Hammarstrand som jag alltid kommer hålla hårt i hjärtat. Jag har finaste vännerna här i Sundsvall och jag trivs så himla bra här på NTI. Skolan går bra, jag hinner med och är nöjd med mig själv. Har faktiskt ingenting att klaga på!
(ändå kommer jag ändå fortsätta göra det såklart)

Men ändå. Livet är fan bra. :) Det enda som fattas är ju pengar då. Men studiebidraget kommer ju den sista och sen första veckan i oktober kom lööönen. Fan va jag ska shoppa då. Åh jag längtar. :))
I helgen ska jag till mamma och jobba också. Oscar ska följa med då verkar det som änsålänge, vilket jag är jätteglad för! Åh allt känns bara så bra just nu alltså.


Nu ska jag svara på lite frågor till historian.. Känns inte såå kul asså, är om antiken.

 Sen ska jag ha Foto1. Vi ska på kulturmagasinet och kolla nått.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar