2012/09/17

Här har det varit tyst i helgen!

Godmorgooon.
Gjorde världens tabbe imorse. Klev upp strax efter sju, gjorde iordning mig, hur trött som helst. Efter lite stress och klockan blivit 08.02 skyndade jag mig att logga in på schoolsoft för att se vad jag skulle ha med mig för böcker innan jag var tvungen att kuta till skolan, hade ytterkläder å allt på mig.

då ser jag på schemat att jag börjar halv tio .. ..... .... 

lite less då eller.
fast det var ju skönt också såklart. Men om jag hade vetat de tidigare, eller typ igår så hade jag ju fått sovit lite läääängre. men icke! så nu har jag suttit här. och gäspat. ska platta håret nu. hann inte göra det "imorse"

har glömt min egna dataladdare i hammarn, så ska kolla om jag får låna en av skolan i veckan bara, blir jobbigt å va hemma å inte kunna ladda den liksom.. :) har tagit massa bilder i helgen. så idag blire bloggning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar