2012/09/25

Hallå är köp blåbär

HEJ!
Nyss satt upp gardinerna efter jag har strukit dom hos Gustav. Vi har inte sån där strykbräda så gick dit istället.. Hjälpte han även att tvätta, förhoppningsvis lärde han sig lite, jobbigt om han ska behöva hjälp varenda gång, haha. Kände mig som en mamma när jag sa vilka grader han skulle ha till vilket, mängden på tvättmedel, hur dom funkade osv, hehe.

Jaja, Oscar har inte kommit hem ännu, eller jo en snabbis, han visa upp sin nya bil ...... inte fin enligt mig, inte alls fin .......................... och sen skjutsade han tillbaka jonas till Matfors, så vi får se när han kommer hem. Jag ska passa på att städa, har ju som sagt satt upp gardinerna, men tänkte bädda rent i sängen, gå ner och boka tvättid tills imorn, om det finns och sen göra lite middag. Fikade när jag kom hem från skolan så har inte hunnit blivit hungrig ännu.

Tänkte att jag kunde visa lite bilder på lägenheten sen, om jag hinner innan x-factor ikväll. 

POSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar