2012/09/06

you spin my head right round right round

Godmorgon :)

Blev ingen idrott för mig imorse. Vaknade med värsta huvudvärken som börjar ge med sig. La mig och sov till klockan 10 och sen har jag bara varit uppe och donat. Idag slutar jag klockan tre, ska ha foto1 sen, ska ut å fotografera, hoppas blåsten lugnar sig!! 

Igår så när jag kom hem, åt vi, sen for vi ut med bilen å lämnade tillbaka nå grejs som oscar hade köpt, körde på en udda väg, så vi var snart i matfors, åkte till Nellie en sväng å hälsade på henne och sen träffade Oscar Jonas en snabbis. Sen for vi hem igen och var hemma runt 20 kanske. Igår kollade vi på Snow white (hur stavas det? snowwhite, snowhite?) and the huntsman, men hann inte se slutet för jag somnade. Måste kolla sen. Men jag tyckte den var mycket bra iallafall de jag såg. :)

Få se vad vi hittar på idag. Ska kramas extra mycket med Oscar idag och imorn, jag åker ju till mamma på fredag för jobb, så då måste jag vara ifrååån han. :((

har iaf färgat utväxten nu, därav bilderna. älskar min dipdye iaf






okej det här inlägget skulle ha kommit upp igår när jag var på skolan men aja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar