2013/01/05

2013

Ganska sjukt att det är 2013 nu. Allt går sjukt fort, jag kommer ihåg när det var 2007 och det var ju.. nyss? Men egentligen var det sex år sedan. Galet.


Vilket är ditt bästa minne från det här året? – KRETA, johannas födelsedag, andreas fest
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? – Jag vet inte riktigt.. Inte något som behövs tas upp här iallafall
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - åkt utomlands utan vuxna haha
Höll du dina nyårslöften? – hade nog inget
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? – inte vad jag vet?
Har du varit lycklig i år? – ja :)
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? - Kreta och en del partykvällar typ kanske?
Vilka länder besökte du? Grekland och Sverige
Största misstaget? – Vet inte? 
Bästa köpet? - Pengarna som gick åt till Kreta kan jag ju tycka var mest
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? – Jag vet inte, mera pengar
Vad önskar du att du gjort mer? – Sparat pengar och gjort de jag vela mera
Blev du kär i hur? – Har varit kär i 2 år och 7 månader
Vad fick dig att må bra? – mina kompisar, familj, och oscar
Vilken kändis var du mest sugen på? channing tatum sånafall
Vad gjorde du på din födelsedag? – jobbade, haha
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? – vet inte

I ÅR HAR JAG..
[vet inte!!] Rökt vattenpipa
[x] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[ ] Gjort slut med någon
[ ] Blivit tillsammans med någon
[ ] Hånglat med en främling
[ ] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[x] Haft sex
[ ] Varit otrogen
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[ ] Varit deprimerad
[x] Druckit så mycket så jag spytt
[kommer inte på något nu iaf] Gjort något jag verkligen ångrar
[/] Sårat någon med flit
[ ] Förlorat en vän
[x] Lärt känna någon ny
[ ] Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[ ] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler


Och när jag hade gjort klart listan märkte jag att den var ganska tråkig, eller så är det jag som är tråkig haha. Men jaja, tänker inte ta bort den nu när jag har gjort den.


Maten är snart klar och jag är hungrig. Jag längtar tills imorgon när jag får åka till Sundsvall och hem till lägenheten. Älskar vårat hem, haha.















Miss my dipdye.....





Blandade bilder från 2012, det har varit ett bra år men nu vill jag göra 2013 ännu bättre! 

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar