2013/01/13

Sista jobbdagen för denna gång

Hallå där!

Idag är det söndag och om några timmar bär de väg hemåt till sundsvall efter denna helg. Dock är jag inte så pepp för en skolvecka, men åker till Hammarn på torsdag redan eftersom vi är ledig på fredag så det blir en lite kortare vecka iallafall. Känns otroligt skönt att veta att fredagarna försvinner i tre veckor!

Helgen har gått otroligt snabbt faktiskt. Men det brukar bli så när det är mycke jobb om dagarna. Sen är det så skönt när min älskling är med mig här. Har sett både gangster squad (sjukt bra film) och jack reacher som också var väldigt bra.

Idag var vi till Svenne å hälsade på, träffade sötaste Nero som är hans nya valp, gosen! Och kollade hur utbyggningen av huset går. Inte mycket kvar nu, toa å dusch ;) lyxigt motför hur det var när vi bodde där också haha.. övningskörde även dit å hem, gick bra faktiskt! Förutom när jag skulle parkera på ica efteråt, men det va en annan femma haha.. men ingen skada skedd, vilket va huvudsaken :)

Vet inte om jag ha skrivit att jag fått mina glasögon? Skaffade ju linser där ett tag men dom gav jag upp väldigt fort, haha så jag får leva med glasögon. Helt sjukt vad dålig syn jag har när jag tar av mig glasögonen, det är då jag märker skillnaden.. så bäst å börja vänja sig! Men de har gått bra å jag har haft dom heeela helgen. Har typ fixat klart mitt hår också. Dock syns inte det på bilderna då det är mycket ljusare i verkligheten. Får fixa bättre bilder med systemkameran istället sen i veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar