2013/01/04

Jag vill så jävla mycket

Jag önskar att jag fyllde 18 år i sommar och inte NÄSTA sommar. Alla mina vänner blir 18 år i år. Men själv är jag född 1996 och blir det ett år senare. Det känns som att jag är så himla mycket äldre i hjärnan och mitt beteende (ibland bara, ibland kan man tro att jag är typ.. 12) och fast i en kropp som blev född 1996. Fattar ni? Jag vill vara äldre, jag vill göra så himla mycket och jag vill liksom inte vänta.

Jag vill åka till USA, jag vill åka utomlands i sommar med Oscar igen, jag vill åka och hälsa på Linnéa i Oslo en helg, jag vill fixa mitt hår lite ljusare, jag vill ha pengar så jag kan shoppa sönder fast jag inte behöver sakerna, jag vill bo i ett hus med Oscar och få barn när jag är ung, jag vill klara mig helt själv. Jag vill växa upp och flytta ifrån Hammarstrand helt. Jag vill spara pengar så jag har möjlighet att göra allting jag vill.

Oscar har sagt det, han åker till Hammarn för garaget. När vi åker över bron vid kraftverket känner man bara "suck". Jag skulle klara mig ifrån Hammarn om det inte vore för att mina bästavänner bor där och min familj finns nära till hands. Tänk om jag fick ta med mig alla favoriter till Sundsvall, då hade jag aldrig behövt åka hit om jag inte ville. Bara de gånger som jag verkligen vill hit. Vilket inte är så ofta. Jag vill köpa ett stort hus med ett ännu större garage så Oscar blir nöjd och glad. Själv klarar jag mig utan garaget, men man är två i ett förhållande har jag lärt mig så man måste väl hosta upp nån extra miljon om mannen ska bli nöjd :) 

Som ni troligen förstår så drömmer jag mig bara bort nu, fantiserar OCH planerar såklart. Men jag tänker mycket på framtiden helt enkelt. Vill spendera den med Oscar och det hoppas jag verkligen att jag kommer att göra, han gör mig så himla lycklig! 

Jag kollar på resor varenda dag och drömmer mig bort från vintern. Jag ser ingen positivt med vintern alls nästan. Jo, att tända ljus när det är mörkt ute är mysigt. Men sen då, nä. Därför ska jag åka utomlands. Sen vill jag börja träna, ABSOLUT inte ha gymkort. Men jag vill promenera. Eller simma skulle jag nog kunna göra. En-två gånger i veckan skulle jag kunna börja med. Inte äta massa skit så ofta. Vad kan mitt nyårslöfte vara då.. Ja inte vet jag.
Ta hand om mig själv bättre
Tänka på mig själv
Spara pengar så jag kan göra det jag vill
Färga håret till brunt, alltså ljusbrun eller mörkbrunt med ljusare skiftningar

Nä jag tänker inte ha några nyårslöften. Eller jo ett.
Tänka på mig själv och min kropp. :)
Och spara pengar.. Haha men det borde jag ju klara?

ÄH, nu har jag hållt på med där här inlägget i tre dagar, saker har alltid kommit ivägen så har varit tvungen att avbryta. Var nyss på affärn, inte fanns det nån bra hårfärg där inte. Skit också. Men får se vad jag hittar på sen.. Mehehehehe





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar