2013/01/25

Jag tänker på det hela tiden.

TJOSAN! :)
Fredag, och jag är kvar i Sundsvall för jag väntar på att älskling ska sluta skolan så tar vi bilen raka vägen till mamma och jobb. Så glad att han följer med! Ikväll ska jag visa skräckis på bion, hade fan inet våga sett den själv heller haha..

Förhoppningsvis kommer han vid tre, så hinner vi käka något innan. Eller så blir det donken? Don't know. Haft en väldigt oproduktiv dag iallafall, vaknade halv tolv, käkade, poppade musik, fixade mig och tog kort.. Nu har jag suttit vid datan i tusen år. Måste packa och städa lite, så vi kommer tillbaka till en fin lägenhet. Fast som tur är är det inte nå stökigt alls nästan. Bara lite kläder.. Som alltid haha

Iallafall börjar jag bli förkyld. Jätte täppt i näsan och "varm" bakom näsan, om ni fattar.. Hoppas det inte blir värre bara.



 
Imorn klockan 10,00 har jag klipptid. Är lite nervös?? Ska toppa det, tunna ur det och klippa upp, lite. Hoppas att det blir bra, är så less på mitt tråkiga hår nu..

Nä, nu ska jag fixa iordning här hemma.
HÖRS :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar