2013/01/23

They say you're a freak

Hej bloggän.
Har alldeles nyss skickat in min utredande uppsats om rattfyllerister, ett dokument på sju jävla sidor. SEX timmar förtidigt!! Eller vad man säger. Haha, känns sjukt skönt och inte behöva göra den där nå mera.. Finslipade lite nu innan jag skickade in den, annars var jag klar redan vid tre. Good girl :)

Kom några min försent imorse, men jag hann göra det som alla andra gjorde också. Just nu håller vi på med kost på idrotten, vilket jag kan tycka är ganska intressant faktiskt! Lunchen tog vi på Dragon House, en Kina restaurang. Väldigt god mat där faktiskt, vi får ta mat ifrån buffén och där är det en hel del och välja mellan så man håller sig mätt nästan hela långa eftermiddagen.

Oscar är hos sin kompis och dem ska åka till Härnösand en sväng ikväll. Så det blir en Fanny-kväll! Ganska skönt ändå. Lite tråkigt att vara själv, då vi är van att vara upp i varann hela tiden, haha. Men jag ska kolla på Magic Mike och fika. Städade skafferiet förut och då hittade jag massor av kakor och gotta så jag har ju det jag gör, hehe. Ja alltså, inget av det jag hitta var ju gammalt om nån får för sig att tro det ;P

Nej, nu ska jag kolla lite bloggar innan jag lägger mig i soffan. Sätta igång diskmaskin också.. Jaja





Me in action, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar