2013/01/29

You can try but never stop me

This is what I'm made of..... Har denna låt på hjärnan, väldigt jobbigt.

Sitter på skolan och har historia, har en fet inlämningsuppgift som ska in på fredag kväll och jag har gjort typ, nada. Känns ju sådär, men som sagt av någon anledning brukar jag alltid klara mig ändå, i sista minuten. Får leva på hoppet den här gången också alltså, haha.

Igår hade jag betygssnack med min lärare i textkommunikation, vart väldigt nöjd! Skönt och veta att man är riktigt duktig på något iallafall. Sen hämtade älskling mig på skolan och vi for hem och åt "middag" haha. Sen drog vi it till Birsta, älskling köpte nya fina skor också köpte vi en träningsmaskin som ska på Ragunda. For hem, badade i flera timmar typ, gjorde fika och kollade på Det okända! Älskar typ det programmet, haha.

Ikväll har jag tvättid, och när maskinerna går har jag tänkt plugga... haha good luck xD
Nu ska jag ha engelska, dubbellektion och slutar vid tre... Känns segt som fan. Vill bara hem och kramas med min finaste, bästaste underbaraste pojkväääääään ju. Love him so much.. Älskar han så mycket, för er som inte fattade engelskan. Närå, skojja fast jag älskar han ju, det var inte det jag skojja om för er som inte fattade det...


 Haha så jävla osmickrade bild, men ändå inte. Oscar är söt iaf

 Och här är ett bra bevis på att vi inte ska ta pussbilder, haha.. Båda ser.... obekväma ut? Fast vi älskar varann ändå hehehehhe





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar