2013/01/30

Go selma

Är hos Gustav å hälsar på nu och gosar med kissen. Dock är hon helt knäpp nu och vill inte ligga still, men det är väl så med kattungar haha.

Dagen har rullat på bra, hade idrott å sen hål. Så jag åt hemma med älsklingen idag å gick till skolan vid tolv för lite Historia och svenska. Helt ok dag! När jag kom hem hade Oscar lagat mat, lax å potatisen. Laxen låg i såndär sås som finns på reklamen ni vet? Otroligt gott var det. Roligt men lite varierad mat! :)

Eftermiddagen har gått ut på att greja med spegeln, städat vårt place och skypa med Linnéa,  snart kommer hon hem, kul! Pratade lite om jobb osv.. Det kanske finns lite möjligheter i Oslo för mig och Oscar. Det hade ju varit perfekt att åka dit ner å tjäna en del kosing nån månad om nu möjligheten kanske finns. Dock måste jag få med Oscar, känns som att jag inte skulle klara minst en månad kanske ifrån honom. Men det hade varit otroligt bra iallafall!

Vi lär ju gå hem snart, jag måste plugga. Haha men ja.... Hur det ska bli med historia uppgiften är ju en bra fråga. Det återstår att se.......

Selma vare ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar