2013/01/09

Why can't you see?

Hej där,

Har svenska nu. Håller på skrivet en utredande uppsats om rattfyllerister. Intressant? Nja... Tvingad att göra det? Ja... Nej, men det går faktiskt ganska bra ändå. Dock ska det bli cirka 4-5 sidor och jag har fått till en.  Men har ett par veckor på mig. Så det löser sig förhoppningsvis!

Igår när jag kom hem la jag mig i soffan och vilade, somnade i typ tio minuter och när jag vaknade var middagen snart klar, älskar att slippa laga mat själv och när Oscar gör det. Vi åt wook med kött i. också gjorde vi "hallonsoda" i soda streamern jag fick av mamma i julklapp, gott.

Sen bokade jag tvättid och vi tog oss ett mysigt bad med tända ljus i massor och badskum. Mysigt, japp. Sen hjälpte han mig i tvättstugan hela kvällen tills det var läggdags. Somnade dock sent. Och försov mig men det var en annan historia.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar