2013/01/26

Samsung Galaxy Note 2

Är nu min!! Känns sjukt bra! Den är så jävla stor haha. 5.5 tums skärm, min förra va typ fyra. xD

Klippt mig har jag också gjort och det blev väldigt bra, tjejen som klippte var jätteduktig! Det blev lite kortare och tunnare, luggen passar bättre till resten av håret och ja, de är inte slitet längre. Blir till att köpa hårfärg i veckan för att bli av med det orange som sitter kvar, haha. Sen är jag nog nöjd med mitt hår.Efter jag klippt mig for vi till Bollnäs å jag köpte skönheten jag har i händerna. Litet impulsköp men ack så nöjd!! Fixade även glasögonen efter mitt tjockhuvud haha ;)

Jobbade hela kvällen igår, å just nu "jobbar" jag också. Filmen visas nere på bion å jag är hemma å kollar på tv å leker med telefonen haha.. Tycker så synd om Oscar, jag kommer sitta mer med telefonen än med han.. iallafall i några dagar. ;)

Måste beställa minst ett skal också, tänker inte börja med att förstöra den! Men min Lg som jag haft ett och ett halvt år var nästan inge trasig  bara repor men då använde jag aldrig något skydd på den heller så! Jaja slutpratat om telefoner

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar