2013/01/27

Söndageftermiddag!

Ligger i soffan å kikar på Simpsons. Har nyss varit på jobbet en sväng. Tyvärr kan vi inte åka förens vid åtta,  för jag måste jobba det sista (sopa salongen och låsa) också, menmen.

Dagen har inte gått ut på mycket. Handlat mat till lägenheten och beställt lite grejer till mobilen. Kollade klart på Sinister också, det är en skräckis som jag inte vågade se klart inatt så vi såg resten idag, på dagen när det inte är lika läskigt (världensstörstames.se) men det var en bra film iallafall!

Nu vill jag bara sätta mig i bilen och åka, men det går ju som sagt inte.. Känns skönt att jag iallafall har sovmorgon till halv ett. Fast har en redovisning på eftermiddagen som jag inte gjort spec mycket till, så måste kliva upp i tid å fixa det iallafall... Jaja, slut skrivet. Nu ska jag kramas med Oscar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar