2013/01/08

That's alright

Godmorgon dear readers!!

Är sjukt trött och är avis på Oscar som ligger hemma i sängen den jäveln.. Finns inget jobbigare än att behöva gå hemifrån när han inte gör det, vill bara lägga mig igen. Men jag kämpade mig till skolan för historian, svenskan, engelskan och digitalt skapande. Fyfan vad mycket det lät, fyfan vad jobbigt. Men historian är strax slut. Tre lektioner kvar.

Lunch sen, matkort har vi fått nu. Åt på en thai resturang, Dragon House, var jättegott faktiskt :) Får se vart vi ska äta idag.. På Kebab City tror jag, där fanns det sallad hörde jag och känner inte för fet mat idag haha...

Iallafall så har jag ett projekt med mitt hår *haha* Håller på slinga det lite ljusare så jag senare kan färga en ljusbrun/brun färg över det ljusa. För jag har svart hår kvar i håret sen jag var svarthårig och det försvinner liksom inte om jag gör på något annat sätt xDDDD That's why mitt hår är skitfult nu. Ska dock låta det vila några dagar nu och köra hårinpackning som fan, sen tonar jag det brunt!


SNYGGT VA XD det är typ en/två mörka slinga kvar, syns på bilden med flätan men inte på den andra.. Vet ej vad jag ska göra med den, haha. Efter hela proceduren är klar ska jag klippa mig hos frissan. Om jag skulle fixa håret som jag ville hos frisören (var och frågade) skulle de gå loss på 3200, avfärgning, "infärgning/toning" och klippa mig. Ni få tycka jag är snål om ni vill, men vem fan betalar den summan pengar för håret då.. Inte jag iallafall haha

Jaja, svenska vare ja
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar