2013/01/23

Onsdag

Godmorgon. Jag vill helst av allt somna om. I typ 20 min till. Men jag vågar liksom inte, tänk om jag försover mig IGEN då, tredje onsdagen i rad liksom. Veckan har gått fort, imorn eftermiddag tar jag helg och den spenderas på jobbet. Hoppas att Oscar följer med också :)

Jaha vad har hänt sen jag sist skrev då? Typ inget. Varit på skolan, gjort om schemat mera, till de positiva och lite negativa .. Men det går ju inte å ha de bästa schemat i världen heller, för då skulle man ju valt att aldrig ha nån lektion??? Tok.

Kvart över åtta börjar idrotten, om en timme och 25 minuter. Jag vill verkligen somna om...... Så sjukt trött. Ändå somnade vi ganska tidigt igår emot för vad vi brukar.

Igår slutade jag 13.20,gick hem badade i en timme medan jag läste boken PS. I love you, vill redan gråta efter tre kapitel... Så fin. Oscar kom hem å vi åt middag. Kött å potatis osv, gott. Händigt med matdosor ibland:) Iallafall när man inte orkar laga mat. Sen gosade vi framför Tvn bara till vi åkte ut till Birsta en sväng å grejade och åt lite "kvällsfika" på donken. For hem, gick till Gustavo en sväng. Såklart var vi dumma och gick till Statoil i svinkylan för å köpa gotta, men that's life och jag förfrös mig inte iallafall haha .. Även fast det kändes som att jag skulle dö. Jag ordnade matdosa åt Oscar, städade undan lite och la mig och efter ett tag fick jag sängsällskap, gos.

Ikväll har jag en inlämningsuppgift i svenskan, känns asskönt att jag nästan är klar och vi har en lektion på oss idag. Så jag vet att jag kommer hinna, uuutaaan stress. Haha ;)

Aja.... har ingen bild å bjuda på. Skriver alltid från mobilen för jag sitter knappt vid datorn nuförtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar