2013/01/17

Helg. Så. Jävla. Skönt

Har nyss vaknat efter ha sovit i 20 min. Fick sluta redan 11 idag, otroligt skönt tycker jag. OCH NU ÄR DET HELG. Fy va skönt alltså. Är så sjult trött och har varit hela veckan, inte somnat förrän 1 varje natt, då gäspar man hela dagarna, vilket inte är kul. Så i helgen ska jag sova tills jag vaknar av mig själv och hoppas på att det inte blir så kallt hela helgen. Också ska jag plugga. Och åka till pappa. Haha kanske inte blir sån lugn helg ändå, menmen bara tanken av att jag inte behöver gå i skola är skönt.

Sov lite förlänge idag, men hann till skolan och hade ljud hela morgonen. Men vi ska göra en actionfilm, så har mest spånat på manus osv. :) får se hur det blir!

Nä, nu ska jag packa och plocka ur diskmaskinen innan jag somnar hör i soffan igen, haha... så sjukt trött...

Imorse, termometern visade alldeles för låga grader så fick bli tjockjackan idag. Ganske skönt det också, slippa frysa liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar