2013/01/19

You only miss the sun when it starts to snow

Hej där mittinatten. Är nån vaken? Det är trots allt fredag! Fast vi har inte gjort så mycket, varit inne i värmen förutom en tur till Bispgården. Spenderade kvällen hos min finaste farmor som fyllde år idag! Jag vill att min farmor ska leva så länge jag lever. Har faktiskr gjort liite läxor idag också. Men imorn måste jag göra mera om jag ska klara hela nästa vecka... Jag är verkligen inte för att plugga! Allt jag gör är i sista minuten. Verkligen sista minuten. Det är helt otroligt att jag har klarat mig så pass bra och lämnat in alla mina skoluppgifter! Varje vecka när jag vet att jag har uppgifter att lämna in, tänker jag bara på hur skönt de kommer vara på t.ex fredag när allting är klart, för då ska de ju redan ha varit inlämnat. Fattar ni? Åh de blev lite konstigt. Men jag pluggar typ aldrig. Förutom sista minuten... Jag kommer måsta ha ett jobb där jag får bestämma lite över mig själv, för jag hatar att vara stressad och jag hatar när någon säger åt mig vad jag ska göra. Finns inget värre än när någon säger åt mig att t.ex städa, diska eller plugga, för det gör jag när jag har lust. Ok? Dock får jag inte damp när nån säger det, utan gör det snällt fast hjärnan är fyllsäd med blixtrar och djävular hahhha. Nä men typ iallafall!

Oscar sover redan.. Han somnar jämt innan mig. Han sov tillochmed på soffan den tröttisen..

Är less på kylan, imorn måste jag ut å fota. Vill inte dö av kyla då.. Har en skoluppgift som måste göras... Boooring, typ. Jag fotar när jag vill fota. Haha...

Aja natti

Haha om jag skulle se mig idag när jag var liten skulle jag fan tycka att jag var söt hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar