2013/01/15

Vill somna till dina andetag

Godkväll,
Ligger här och lyssnar på radion och Oscars andetag. Det är mysigt men nu vill jag också somna.

Somnar aldrig i tid. Även fast jag är vaken hela dagen somnar jag inte på kvällen. Så drygt?? Har kollat lite bloggar, spelat candy crush å kika insta å facebook. Nu finns alltså inget mera att göra förutom att blogga! Så skriver väl ett "nattinlägg" i brist på john blund sand... Dagen har rullat på bra! Kom i tid, hade engelska, käka lunch å hängde sen på skolan med Therese tills jag fick reda på att jag inte behövt stannat eftersom vi körde lektionen vi väntade på hemifrån istället, menmen. Drog hem å gjorde kyckling å potatisklyftor och åt tills vi storknade. Kvällen har bestått av lite läxor och häng hos Gustav å kissen. Helt ok måndag vart det alltså! Älskling gjorde toast till oss till kvällsfika med vårt nya toastjärn (julklapp av mami) och de va skitgott... mmm skulle vilja ha en till nu typ haha

Och nu ligger jag här å funderar över diverse grejer ang framtid/jobb/drömmar osvosv. Det vanliga ni vet ;p

Men natti på er puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar