2011/12/15

baby you're a firework

Godkväll!

sitter ensam i lägenheten och älskling är ute i Birsta med Matthias, Jon och Rasmus. Dom åkte hit förut för dom skulle handla julklappar osv. Men de fanns bara 1 plats i bilen så lilla jag sitter här och låtsas plugga.. :)

Iaf så efter sista lektionen så har vi på schemat eget arbete, vilket är en lektion alla går hem ifrån, likaså jag brukar. Men tog tag i mitt liv och gick till matteläraren och bad om att få göra mitt matteprov som jag missa förra veckan. Skönt att ha de gjort! Det gick ganska bra tror jag, det var procent och det är inte det svåraste kapitlet tycker jag.. Men ska inte säga för mycket! Älskling och jag slutade samtidigt så då kom han till stan och mötte mig och vi gick och fixade en grej på stan. Gick även in på HM för jag hade sett en uuuur fin klänning på lunchen för endast 149 kr, men den va såklart slut då ja kom dit sen igen.. Sånt är livet. :(

Vi gick hem, lagade mat, plockade i lägenheten och somnade på soffan i 45 min typ. Och sen har det tyvärr inte hänt något mera. Gjorde nyss en tunnbrödsmacka med skinka på , så nu va skinkan slut oxå.. tur de är fredag imorn så kan vi handla lite på söndag istället. Men vill inte fylla upp kylskåpet heller med tanke på att nästa vecka så får vi ju jullov!! skönt. Men kommer vara ifrån min älskade för länge tyvärr, men sånt är livet. Ska ju få fira jul med mammas släktsida. Men önskar Oscar kunde följa med. Hihi, men han har ju en familj han oxå!

Nu ska jag kolla lite vad det är jag behöver plugga i och sen typ.. diska. Pojkarna kommer troligast hit sen så då behöver de ju inte va disk i köket. Ser inte nå fint ut alls. Tur jag städade förut, för hade inte orkat de oxå. Hehe känner ni latheten? Ne, men faktiskt tycker jag att det går bra att städa och diska osv själv.. Nu är de ju en liten lägenhet, men alldeles lagomt för mig och min prins!





egopics är ja dutti på å ta. haha spec i camen bara för den är rolig. 

Ne, här blir de ingen nytta gjord. Mot köket!


1 kommentar: