2011/12/13

hello daddy, hello mum, i'm your ch-ch-ch-ch-ch-ch-ch-ch cheeerrybomb!

så jävla grym film! om ni inte sett denna film så borde ni. verkligen. vill se den igen, hoppas oscar kan se den med mig. hihi





iaf så va de ett tag sen ja skrev nu.. ha inte blive helt enkelt. men helgen har varit bra, vilket var tur. fick träffa älskade kompis sofie min pärla, som var 6 veckor sen.... man ba???? aja så de va skönt å roligt :)
i söndags så va de hej jag är latast i världen dag så låg bara å såg på tvn, sen blev de dryg buss.
var inte på skolan igår (måndag) mådde as dåligt... så idag så är jag här. :)

har bara haft matte på förmiddagen å nu en 3-timmarslektion med mediaproduktion. tar igen lite missade saker. fick även reda på att jag kommer nå mitt mål betyg, C :) awesome!

på lunchen gick jag å therese å köpte godis.......... tjockisar, ne men man få äta de på dom långa lektionerna enligt oss.

söt godis iaf


hann inte platta håret imorse, därav vågorna/lockarna?


När jag slutar ska jag bara hem och sen far jag å älskling ut till birsta, ska inhandla några julklappar! har inte köpt en enda... men blir några nu iallafall. ska inte köpa till så många :) min älskling är ju viktigast.. iaf om man inte har fetaste cashflowet haha.... 

11-12-13-14-15 ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar