2011/12/14

Godmorning peeps!

Sitter på skolan med sand i ögonen (inte bokstavligt så klart..). Är så himla trött så jag vet inte vad.

 Vi ska snart gå in i inspelningsrummet å spela in de sista på radion, så är vi klar med de nångång...
Har blivit så segt nu då de varit upptaget varenda dag i rummet. Men nuså.. Jag skrev ju klart de sista på "manuset" igårkväll då jag även hjälpte oscar och träna till provet. Shit skulle aldra vilja gå fordon.. De verka ju huur tråkigt som helst. Fast de är väl annat då man är intresserad osv, men ändå! 

Igår då jag slutade så skyndade jag mig hem till mitt hjärta och lämnade väskan och sen drog vi på stan och åkte mot Birsta, där vi köpte asfina skor till Oscar och jag hittade iaf en julklapp.. På lunchen ska ja fixa julklappar till mina småkusiner på mammas begäran...

Vi kom hem runt 8 då vi hade stått ute och väntat på en sen jävla stadsbuss jävel. Vi stod ute å vänta i 45 minuter i kylan. GRRRRRRRRRRRRRRR fan, då va ja less. Vi gick hem från navet i spöregnet vilket inte heller gjorde saken bättre, menmen. Levde på att vi hade ätit på IKEA och hade ingen disk hemma. haha så skönt. Vi kom hem och duschade oss varma, kollade på tv och satte oss sedan och pluggade. Gick och la oss och kollade på den värdelösaste film jag någonsin sett... MAN BA!?!?! den hette Odjuret och var svensk.. se den aldrig. haha.... jag höll på somna på min älsklings bröst tusen gånger men han fick mig å va vaken bara för att han var så pigg.... så somnade kanske 2 eller något och vaknade 5 i 8 så stressade som fan och satt på skolan 08.20, 5 min sen.. men med en hungrig mage. menmen, få hoppas de är god lunch iaf!

Idag kommer Arne och Ingela in hit till stan och ska väl göra massa ärenden, hoppas jag hinner träffa dom, jag slutar ju så sent.. De är så himla segt på onsdagar för oscar börjar 10 och jag 8, Oscar slutar 1 och jag 3.. Vill oxå vara hemmaa! men de går ju inte. Åh ja är så hungrig


iaf så dom fina skorna som oscar fick hem är såhär fina :)
Ankle boot



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar