2011/12/25

Lätt å säga

Kan inte somna. Vet inte varför. Plus att jag börjar bli hungrig.. kommer absolut inte kunna somna om jag blir hungrigare.. får köra älsklings metod å dricka asmycke vatten å skynda sig å somna innan man blir kissnödig, haha åh min sötnos. :')

Klockan börjar närma sig ett nu.. ska upp kl 8.. måste duscha innan vi drar iväg för shopping. Fick typ hjärnbrist nu å har ingenaning om vad de är jag behöver köpa för kläder å allt.. vi ska iaf inte på lager157 imorn. De ligger ju som i uppsala.. å dit ska vi inte. Men de kan va smart å spara lite oxå. De kommer ju som komma andra gånger då jag har klädbrist. Haha. Men beböver iallafall en ny mascara. Min börjar bli dålig. Fast ha ju haft den nå månader så, haha. Sen ska ja hitta nån fin topp till nyår. Sen vet jag ju som inte mera. Men de ordnas. Om jag är smart så sparar jag ju som sagt pengar. De märks imorgon i think..

Okej nu pratar ja bara massa onödigt tråkigt. Men kan ju inte sova. Men nu ska jag iallafall försöka engång till. Hejdå å godnatt mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar