2011/12/05

then you learn

Godkväll! :)

sitter nu och ska jobba lite på min serie tror jag. men behöver inte riktigt för har en tre-timmars lektion imorn eftermiddag då vi ska hålla på med den så vene va ja ska göra.. vill greja med designen osv.. men få se om jag orkar.

Iallafall så kom älskling hem vid halv 5 från Haga och då gick vi å la oss sängen och helt plötsligt bara sov vi.. Jag vet att jag tänkte när jag såg att Oscar somnade att jag ska snart kliva upp och gå och diska istället så väcker jag han snart. Meeeeen de sket sig ju, eftersom att när vi vaknade så så hade vi inge tidsbegrepp alls och de visade sig att klockan var nio. MAN BA 10 POINTS TILL OSS!!!

så de blir väl å somna 3-4 inatt eller nå..

har haft super ont i halsen sen ja kom hem från skolan och har druckit the och tagit zyx men inge ha hjälpt. så vi gick på affärn då vi vaknat och köpte honung och massa mat. så just nu är de kyckling i ugnen, och snart ris och wook på spisen. åh vad jag längta tills de är klart, haha.

har typ inte ätit sen ja kom hem från skolan å åt skinksås. VID TVÅ. ja som äter typ... ofta?


saknar min fina kompis :( <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar