2011/12/22

Goodkvellll

Hallådär, har nu anlänt i skokloster (uppsala/sthlm) till mina underingar till släkt.

Imorse så vaknade jag super tidigt, var ju tvungen å säga hejdå till min prins. Så himla svårt. Klara mig ju typ inte utan han... men de ordnar sig. Saknar sofie oxå!!!

på skolan idag hade vi fångarna på skolan (fortet)  va rätt så kul, fast vi vann ju inte.. haha! Slutade elva, for till lägenheten å packade de sista å sen tog vi en drive-in på donken å sen bar vi iväääg. Tog ca 4 timmar.
Ikväll har vi inte gjort så mycket. Men klätt granen å klämt på massa julklappar har vi iallafall hunnit gjort ;) haha.. åså pyssla lite med sötsabina.
Nu kikar vi på smurfarna, men jag är super trött så somnar väl tidigt ikväll, men de känns mest skönt!

aja. Vi hörss. Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar