2011/12/07

Du får passa dig som satan

Godmorgon!

mår lite bättre idag, vilket är skönt. Eller ja bättre å bättre, har bara.inte lika ont i huvudet idag, så det är nog de som gör att jag känner mig mycket piggare! men hostan har blivit värre, värsta slemhostan... haha uscha, äckligt de lät!

igår kväll så var jag nog som värst, hade så sjuukt ont i hela kroppen och orkade knappt röra på mig, så låg mest hela dagen. Men jag å älskling laddade iallafall ner irene.huss - jagat vittne å kollade på under kvällen, den var helt okej. :)

Somnade efter många svängar i sängen (kunde fan aldrig ligga skönt) till hitta nemo som gick på tvn.

Nu ligger jag å läser å antar att jag snart ska kliva upp å försöka göra nån nytta idag hade jag tänkt. Och äta frukost må jag göra... få se om ja går till skolan på matten som är sista lektionen å gör provet bara.. det märks.

Ha en bra onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar