2011/12/21

i'll be there for u

Hej! long time agooooooo som ja skrev här.
Men den här veckan har verkligen sugit röv. Hade inte orkat med den här helgen om det inte var för min underbara älskling. Min dator har inte fungerat alls med mig, har gjort klart två arbeten men allt har fuckat upp sig å inte sparats alls för min dator har hängt sig när jag gör finjusteringen.. Fattar ni argheten och hej om två sekunder kommer jag börja gråta? .. bläää så nu har jag har alla arbeten kvar till ikväll. Vilket SUGER RÖV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


vill bara ha jullov och gosas med min älskling i sängen varje morgon och kväll hur länge vi vill utan å bry sig om några tider! loveit


idag kommer mamma till sundsvall eftersom imorn så blir det bil ner till Stockholm till släkten. Mysigt. Men kommer dö utan Oscar i närheten. Kan inte komma ihåg senaste gången jag sov ensam... Alltså de va nog typ 3-4 månader sen minst.. Tur jag kommer ha folk omkring mig hela tiden å ha saker å göra. För annars kommer ja typ bara sitta å gråta av längtan. Haha :( men de är fan sant oxå.

har inte tid med det här. men ger inte tid till något annat heller. HATAR MITT LIV VILL BARA LIGGA UNDER TÄCKET OCH DÖÖÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar