2011/12/24

GOD JUL KUL

Godmorgon alla julisar! Ha ni fått någon morgon julklapp? Det har jag, mamma kom in å tände lampan halv nio vilket var döden. När man väl sov så kan man väl få sova till man vaknar av dig själv... Alla barn (vi är 4) fick en hjärn leksak som vi måste klara å lista ut om vi ska få våra andra roliga julklappar (bullshit, ska ha dom endå) så de är väl bara å plocka fram beskrivningen, haha..

Vann 100 kr på bingon igår. Score! ;) haha .. men va en i från 1 volvo och välja min vinst värde 50 000 kr. Fyfan fett coolt om man vunnit de. Vad hade man gjort då? Kissat på sig? Svimmat? haha ingen aning.

Åt mannagrynsgröt till frukost, inte risgrynsgröt alltså. Men de va gott det. Va inte sugen på risis.
Klockan är nu snart 10 och mormor och morfar + lady kommer kl 1.. så innan dess så ska jag ha gjort mig lite fräsch är tanken. Känns som jag vill tvätta håret igen om de ska följa min viljan ... men vi få se.

Vet inte va ja ska ha för kläder. det var så självklart förra veckan, men nu har jag ångrat mig. haha men de ordnar sig. vill mest bara ha middagen å öppna julklappar.

Finns ingen som jag saknar så mycket som min Oscar. Speciellt idag. Det här som är en sån bra å fin dag, då ska man ju få vara med alla man älskar, samtidigt. Men längtar tills jag får komma hem. Det är ju inte så många timmar kvar? haha. åh vill till min prins famn nu. Jävla skit.
Men den här dagen kommer bli fin den oxå. Underbara släkt å famij :)

det finns ingen som dig älskling <3
älskar dig så himla mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar