2011/12/06

seg jävla dag

hej..

nu är de äntligen kväll efter en helvetes dag. har aldrig haft så tråkigt och vetat att jag inte heller KAN göra något lite roligare iallafall. har legat i sängen hela dagen.
alltså jaa, jag blev hemma från skolan idag och tur var väl de för hade då inte gjort nån nytta alls.

startade prison break vid halv nio och kollade på dom sista avsnitten. gud så bra den serien har varit!
hade sett klart vid 1 och då hade jag hunnit fått i mig en äcklig liten pizza som man värmer. sen så kollade ja på tv och gjorde ingenting låg bara å dog.

sen kom äntligen älskling hem så han va duktig å städade upp här i lägenheten för ja ha verkligen orkat gjort något. han gjorde mat och jag kokade lite majs och makaroner <3
sen va kl kanske halv 5 och vi somnade i soffan till 7 och de enda jag har hunnit gjort efter det är å tagit en efterlängtad dusch i typ en halvtimme. fast önskar verkligen att vi hade ett badkar (ibland, tex idag) för har så otroligt ont i alla leder å allt va som kallas kropp. vill bara gå lägga mig igen.

få se om jag dra på skolan imorn elle inte, har matte prov sista lektionen och de är lite dumt å missa den. så kanske bara går dit. vi få se helt enkelt. JAJA väldigt tråkigt och ohändelserikt inlägg men ja, inte konstigt.

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar