2011/12/02

Dööö skola dööö

Godmorgon.

Oscsr börjar tidigt idag så därför ringe alarmet nyss. Är dödstrött å vill absolut inte på skolan just nu.. men i guess att de bara är å gilla läget.

Börjar 09.45 så har tänkt å städa nu på morgonen innan jag går å tar mig en dusch..

Känns som jag inte har nå kläder alls å ha på mig idag nu när jag ligger å tänker på vad som finns i garderoben..  jävla skit.

Vill. Sova. Flera. Timmar. Till

Btw så va REAL STEEL den bästa film jag sett på väldigt länge. Den hade typ allt. Så den rekommenderar jag verkligen. Jag liksom kom på mig själv med å sitta å le när de gick bra för dom på filmen å va alles tårögd då de gick dåligt för dom..
Trodde först att den skulle vara lik transformers eftersom de ja sett på trailern verkade ha TYP samma innebörd. Men de visade sig vara tvärtom. Väldig olik och mycke bättre. :)

Ne nu må ja kliva upp ju.

Livar upp inlägget med en bild då jag var en pigg chey!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar