2011/12/04

just call my name

Godmorgon! har inte varit in här något på hela helgen..

Iaf så i fredags så åkte vi ju hem till hammarn, gick på affärn och köpte hårfärg och åkte sedan upp till johanna där hon färgade mitt hår. SVART!! kommer bilder sen. sen var vi med johanna bara resten av kvällen :)

igår så vaknadevi vid 12 gick å duschade med tanke på att de skulle komma släkt till oscar, eftersom vi firade honom igår :) de va gott med tårta å roligt å leka med småbarna en sväng.

sen blev det tidig middag och sen gick jag å älskling å la oss å sov. var as trötta. vaknade halv 7 och sen kollade vi bara på film hela kvällen å myste. skönt å bara göra ingenting en kväll oxå.

somnade runt 1 och vaknade för ca en halvitmme sen och jag antar att vi snart ska äta frukost, fast är inte nå hungrig än.. men dekommer.

idag händer de nog inte så mycke. vi måste tvätta kläder och sen tänkte jag åka hem idag oxå.
och som vanligt går bussen 17.30 från busstationen. längtar så himla mycket till oscar får körkortet och vi kan åka bil in!!

nu ska jag gå pussa på oscar å göra nån mat/frukost

HEJDÅRE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar