2011/12/02

don't talk about moonshine


Hej! 

sitter nu på sista lektionen och väntar på att lektionen och läraren ska börja och komma så dagen är över nångång. längtar tills jag kommer hem till hammarn! ska köpa hårfärg så fort jag kommer på hammarn oxå ska jag be pappa färga det på mig ikväll. han kan ju de där han, min kära far. hehe 
vill så gärna klippa mig .. vill ha page med raklugg så himla mycket. tycker de är typ to die for. 
men bara de att de känns som att de är en frisyr som man jämt måste hålla igång å platta osv... iaf med mitt själv vågiga hår. :( 



plus att jag vill färga håret till färgen precis innan mörkt.... åh big problem 

____________________________________________________________

haha mitt hjärta var så himla söt å kul imorse..vi vaknade ju tidigare än vanligt och oscar trodde då att kl va kvart i 8 å inte kvart i 7 och jag förstod inte att han trodde att klockan var så mycket så fattade inte riktigt varför han stressade så mycket men jag låg kvar där i sängen endå. när klockan var tio över 7 (han trodde tio över 8) så gick han å borsta tänderna.. jag ba: ska du gå till skolan redan eller va håller du på med?? han ba; ja men ja börjar ju om tio minuter!! haha åh då ville jag bara döö ungefär. stackarn ha typ klive upp en timme tidigare och aldrig hunnit fattat att klockan va mindre! sötis, fast ja tyckte bara de va skönt för då var han hemma och var vaken med mig istället en timme extra :) 

nu börjar samhällskunskapen, så vi hörrrrrrs! 

1 kommentar:

  1. Jag måste platta mitt hår varje dag nu när jag klippte av mig de :)

    SvaraRadera