2011/12/15

ute faller snööö

Hejdär, sitter på skolan och börjar strax samhällskunskapen, få se vad vi ska göra idag. Det är två lektioner kvar innan lov och vi har avslutat riksdag och regering temat eller va man säger.. Hoppas de bli nå chill. haha

Igår så for jag ut till Birsta efter skolan till Oscar och han föräldrar, dom var här och handlade julklappar. Oxå åt vi osv.. Kikade litegranna bara. Kom hem vid sju typ och gjorde inte så mycket, jag ställde mig och diskade undan disken. Sen så kollade vi på filmen Forrest Gump. Hade inte sett den förut, så fick typ en uppenbarelse för mig själv då jag hörde Jenny säga; RUUN FORREST RUUN! alltså hade jag ingen aning om att det var från den filmen som dom sagt så. Dum som jag är så har jag sagt de ett X-antal gånger i mitt liv och inte vetat alls varför jag sagt det? .. åh pinsam tjej.

I vilket fall som helst så tyckte jag filmen var väldigt fin, den var lite annorlunda mot för många andra, pricken över i hade ju varit om den varit verklighetsbaserad. Menmen..
Sen duschade vi, kollade på en film till och somnade sen sent. Var ganska stressad men hann till skolan osv. Hade engelska, höll på med grammatik..

men nu börjar jag. HEJDÅ

2 kommentarer: