2011/12/19

Ser du stjärnan i de blå?

Hej nattmänniskor.
Här är jag, kl är 01.55 och jag är verkligen inte trött... hatar mig själv just nu..

Iaf så har helgen varit skön. Blivit lite plugg och häng med johanna. Skönt. Imorse så vakna vi runt 12 å klev upp å gjorde ingenting. Jag for hem ganska direkt. Åt osv, sen så åkte jag tillbaks till oscar å sen fick vi åka bil in till sundsvall för ingela å arne skulle hämta linnea på flygplatsen. Skönt å slippa bussen. När vi kom fram runt 6 så for vi å kolla på bio, sherlock holmes blev de. Den va helt okej, kanske lite lång men helt klart sevärd! sen så for vi å handla mat å hämta linnea.

Jag å oscar ha inte gjort nå spec ikv, bara myst å duscha å sett ciao bella, som förövrigt strax är slut för andra gången.. fatta ni hur less jag är eller.. älskling ligger breve å snarkar å ser ut å ha de så skönt å jag önskar att ja hade nå slags sömnpiller så jag fick somna nångång. Kommer vara död imorn... orkar inte idrotten! bläööäääöää. Men imorn måste jag köra en riktig pluggdag, allt måste ju in senast onsdag.

-Skriva klart uppg om romanen
-Göra en egen logga
-Skriva idrottsuppg
-Göra en sista serie
-Fixa en signatur signal till radioprogrammet å färdigställa.

Tror de va allt... är så less nu. Hungrig är jag oxå. Har bara ätit korv å makaroner plus alla chips å popcorn.på bion idag. Men orkar ju inte kliva upp bara för å göra mat å bli ännu piggare..

Ne nu må ja sluta skriva. Hejdå. Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar